loading...

هر آنچه برای خانه داری مورد نیاز است

بازدید : 50
شنبه 21 اسفند 1400 زمان : 18:28


7) نحوه پاک کردن لکه میوه یا آبمیوه روی فرش: پاک کردن میوه یا آبمیوه از روی فرش نیازمند تکرار تمام مراحل گفته شده برای پاک کردن شربت است فقط در انتها باید محل مد نظر را با شامپو فرش تمیز کرد.
8) نحوه پاک کردن لکه قهوه از روی فرش: اول قهوه را با قاشقی از روی فرش جمع کنید. سپس اسفنج آغشته به آب و صابون را روی لکه بکشید. در صورتی که موثر واقع نشد می توانید از محلول سرکه و الکل استفاده کنید. و در پایان آن قسمت از فرش را آب بکشید.

9) نحوه پاک کردن لکه چای از روی فرش: با قاشقی چای را از روی فرش جمع کنید. سپس اسفنجی را در آب و پودر لباس شویی بزنید و بر قسمت مورد نظر بکشید. پس از آن اسفنج مرطوب شده با آب ولرمی را بر محل کشیده و در آخر اجازه دهید خشک شود.

10) نحوه پاک کردن لکه نوشابه از روی فرش: مقداری نمک روی لکه بپاشید و سپس اسفنج خیسی را بر روی لکه بکشید و در انتها اسفنج دیگری را در آب گرم فرو برده و بر محل مد نظر بکشید تا فرش آبکشی شود.

11) نحوه پاک کردن شیر بر روی فرش: ابتدا با قاشقی اضافه شیر را جمع کنید. پس از آن اسفنجی را در آب گرم و تاید بزنید و سپس اسفنج را با آب گرم بشورید و بر فرش بکشید تا آبکشی شود.

12) نحوه تمیز کردن فرش با شامپو فرش: ابتدا فرش را جارو کنید سپس مقداری از شامپو را با آب مخلوط کنی و خوب بهم بزنید. سپس برس نرمی را در آب و شامپو بزنید و بر فرش بکشید. سپس اجازه دهید تا خشک شود.

13) نحوه شست و شو فرش و موکت: فرش را کاملا خیس کرده و بر روی تمام قسمت های فرش تاید بریزید و بگذارید چند ساعت خیس بخورد. بعد بر روی آن برس بکشید و در پایان آبکشی کنید. در مرحله بعد فرش را لول کرده و به طور عمودی به دیواری تکه دهید تا آب آن خارج شود سپس در آفتاب پهنش کنید تا خشک شود. موکت را با آب گرم نشورید زیرا حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و خراب می شود. نحوه خشک کردن موکت شسته شده با فرش یکی است.

بازدید : 40
شنبه 21 اسفند 1400 زمان : 18:26


1) نحوه تشخیص فرش اکرولیک از پروپلین: فرش اکرولیک بهتر از فرش پروپلین است چرا که فرش پروپلین دارای درصد بالایی از پلاستیک است. نحوه تشخیص این دو نوع فرش، آسان است. اگر لای فرش اکرولیک را باز کنید، مشاهده خواهید کرد که نخ های آن تاب دار است. در حالی که نخ فرش پروپلین بدون تاب و پشم مانند است.

2) نحوه جلوگیری از خوابیدن پرز موکت: اگر می خواهید بر اثر اجسام سنگین روی موکت شما فرو رفتگی ایجاد نشود، تکه موکت یا تکه های سه لایه چوبی، حلب یا پلاستیکی را زیر وسایل سنگین بگذارید. چنانچه موکت شما باز هم فرو رفته شد حوله خیسی را به مدت یک روز روی قسمت فرو رفته بگذارید سپس آن را بردارید و اجازه دهید خشک شود. در پایان روی محل مد نظر را برس بکشید تا پرزها به حالت اولیه خود بازگردند.

3) نحوه بر طرف کردن جای باقیمانده از اشیاء سنگین روی فرش: جای اشیاء سنگین بر روی فرش معمولا گود می افتد. برای برطرف کردن این مشکل باید از بخار آب کمک بگیرید. با استفاده از شیلنگ آب یک متری، بخار آب کتری در حال جوش را بر روی بخش مد نظر بگیرید. سپس روی فرش برس بکشید تا به حالت اول بر گردد.

4) نحوه صاف کردن گوشه فرشی که به سمت بالا ایستاده: یک پارچه پنبه ای یا حوله خیسی را روی آن بخش پهن کنید. سپس تخته پلاستیکی آشپزخانه را روی آن گذاشته و جسم سنگینی را بر روی آن قرار دهید تا فرش به حالت اول خود برگردد.

5) تمیز نگه داشتن فرش: فرش ها هر دو روز یکبار نیاز به جارو کشی دارند. هفته ای یک دفعه هم باید کیسه مخصوص فرش¬تان را روی سراسر آن بکشید تا تمیز شود. سالی یک دفعه هم لازم است فرش ها را بشویید.

6) نحوه پاک کردن لکه شربت از روی فرش: اول شربت ریخته شده را با قاشقی جمع کنید سپس اسفنج خیسی را آنقدر به محل مد نظر بکشید تا لکه پاک شود. اما اگر موثر نبود، محلولی از الکل و سرکه با نسبت برابر درست کرده و روی لکه کشیده تا تمیز شود. و در آخر با اسفنج خیسی باز هم محل را تمیز کنید.

بازدید : 64
دوشنبه 10 خرداد 1400 زمان : 1:39

1) نحوه اتوکشی صحیح پارچه و ملحفه های بزرگ: ملحفه های بزرگ را باید ابتدا تا بزنید تا چند لایه شود سپس یک تا را اتو کرده و به سراغ تا بدی بروید. همچنین می توانید یک صندلی را کنار میز اتو قرار دهید و قسمت های اتو شده را روی آن بگذارید تا به زمین نمالد و دوباره چروک نشود.


2) پارچه یا لباس های دارای الیاف مصنوعی را از پشت اتو بزنید: ممکن است بر روی لباس های تیره تهیه شده از الیاف مصنوعی، هنگام اتو کشی برق بیفتد. برای جلوگیری از این اتفاق لباس را به صورت پشت و رو اتو کنید و یا تکه پارچه نخی را روی آن پهن کنید تا اتو مستقیما با لباس در تماس نباشد با این کار نقش درزها و جای زیپ هم روی لباس نمی افتد. چنانچه در هنگام اتوکشی روی لباس شما برق افتاده، پارچه نخی مرطوبی را روی قسمت برق افتاده بگذارید و اتو کنید تا برق روی لباس توسط بخار اتو از بین برود. اگر لباس شما دارای دکمه های پلاستیکی می باشد، هنگام اتو آن ها را بپوشانید تا آسیب نبینند.


3) نحوه صحیح اتو کردن لباس های پیلی دار: پیلی های لباس یا دامن پیلی دار را مرتب کنید و 15 سانت به 15 سانت زیر اتو پرس یا اتو دستی نگه دارید و فشار دهید.

4) نحوه تمیز کردن اتو: اگر کف اتو بر اثر سوختگی پارچه نایلونی کثیف شده، اتو را داغ کرده و حوله ای آغشته به آب و جوش شیرین به آن بکشید تا تمیز شود سپس با پارچه ای نخی آن را خشک کنید.


5) جایگزین های اتو: اگر اتو در اختیار ندارید می توانید لباس خود را به یک چوب لباسی آویزان کنید و آن را درون حمام بخار گرفته بگذارید تا چروک های لباس تان صاف شوند. همچنین می توانید لباس را مرطوب کرده و سشوار داغ به آن بگیرید تا صاف شود.

بازدید : 81
سه شنبه 12 اسفند 1399 زمان : 18:49

یکی از فاکتور های بسیار مهمی که هنگام خرید گل شاخه بریده باید در نظر گرفت، میزان ماندگاری گل است. اگر چه توجه به زیبایی، عطر، شکل ظاهری و رنگ گل در هنگام خرید، کاملا طبیعی و لازم است اما نباید فراموش کرد که ماندگار بودن گل نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است چرا که همه ما دوست داریم گلی هدیه بدهیم و یا هدیه بگیریم که علاوه بر زیبایی، مقاومت و ماندگاری بیشتری داشته باشد. به این منظور در این مقاله قصد داریم شما را با چند گل که ماندگاری زیادی دارند آشنا کنیم. با ما همراه باشید.
1- گل داوودی: گل داوودی ماندگاری بالایی دارد به همین دلیل از آن برای تزئیین و گل آرایی در مراسم های مختلف و یا برای پر کردن دسته گل استفاده می شود. حتی می توانید پس از خرید با ترفندی ساده ماندگاری این گل را بیشتر نیز بکنید. کافیست هر چند روز یکبار قسمت پایین ساقه این گل را برش دهید و از آن در گلدان کوتاه تری نگهداری کنید.

2- گل میخک: گل میخک دارای گلبرگ های پر چین و ناصاف است. طول عمر این گل معمولا دو هفته می باشد و اگر برگ های آن در آب فرو نرود و آب را باکتریایی نکند تا پایان این مدت ماندگار خواهد بود. این گل جزء گل های ارزان و به صرفه می باشد.


3- گل شیر مرغ: گل شیر مرغ گلی بسیاز زیبا با ساقه های سبز و کشیده و گل های خیره کننده سفید است. 12 گونه از این گل در ایران پرورش می شود با این وجود این گل جزء گل های کمیاب در ایران می باشد. طول عمر این گل فوق العاده، دو هفته می باشد البته به شرطی که هر روز آب گلدان آن تعویض شود.

4- گل خار مریم: گل خار مریم از گل های بیابانی می باشد که در آب و هوای خشک بیابانی ایران رشد می کند. این گل زیبا پوشیده از خار است و گل های کوچک، لطیف و خوش رنگی می دهد. این گل صحرایی فوق العاده ماندگاری زیادی دارد و می تواند هفته ها زنده و با طراوت بماند.


5- گل جینجر: از انواع گونه های گل های استوایی می باشد که دارای گل های بزرگ، زیبا و خوشرنگ می باشند. این گل طول عمر و ماندگاری بالایی دارد. سایر گونه های گیاهان گرمسیری مانند آنتریوم، ارکیده و مرغ بهشت نیز طول عمر بالایی دارند.

6- گل فریزیا: گل فریزیا گلی بسیار خوشبو و زیبا با گل های قیفی شکل می باشد. تنوع رنگ این گل در فصل سرد زیاد است. فریزیا نماد وفاداری و معصومیت است و به همین دلیل در دسته گل عروس هم استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این گل زیبا ماندگاری آن است که در شرایط ایده آل به مدت دو هفته می تواند زنده بماند. البته به شرطی که هنگام چیدن آن از شاخه، گل هایش هنوز غنچه باشد.

بازدید : 121
جمعه 30 آبان 1399 زمان : 21:27

اگر چه اتو کردن لباس موجب مرتب و زیباتر جلوه دادن آن می شود، اما اتوکشی نیز اصول خاص خود را دارد که اگر رعایت نشوند ممکن است لباس آسیب ببیند و دیگر بدرد نخورد. از این رو مطلب حاضر بر آنست شما را با نحوه صحیح اتوکشی آشنا سازد پس با ما همراه باشید.

1) هر لباسی را با روش مناسب خود اتو کنید: به طور کلی اتوکشی به دو صورت انجام می شود: با استفاده از اتو دستی یا با استفاده از اتو پرس. معمولا افراد بنابه باوری غلط فکر می کنند که می توان انواع لباس با بافت های مختلف را با اتو دستی موجود در خانه اتو کنند در حالی که برخی الیاف باید حتما با اتو پرس اتو شوند تا آسیب نبینند مثل پارچه های ظریف ژرسه، پشمی و لباس های پیلی دار. اتو پرس با روش پرس کردن و فشردن لباس، لباس ها را صاف می کند در حالی که اتو های دستی این کار را با کشیده شدن بر روی سطح لباس، انجام می دهند. برای اتو کشی ملحفه، پارچه های نخی، پلی استر و ابریشم، اتو های دستی مناسب ترند.

2) به اطلاعات درج شده بر روی قسمت داخلی لباس یا پارچه دقت کنید: قبل از اتو کشی لازم است که مطمئن شوید که لباس مد نظر شما قابلیت اتوکشی دارد یا خیر . همچنین با مطالعه اطلاعات لباس، می توانید از دمای مناسب برای اتوکشی آن لباس اطلاع پیدا کنید و اتو را روی همان درجه تنظیم کنید تا به لباس آسیبی نرسد.


3) نحوه اتو کشی لباس های پشمی و درشت بافت: لباس ها را پشت و رو کرده و پس از مرطوب کردن، یک پارچه نخی روی آن ها پهن کنید سپس اتو نمایید. اتو را روی لباس نکشید بلکه آن را بر روی لباس فشار داده و سپس بلند کنید.

بازدید : 201
جمعه 27 تير 1399 زمان : 21:14

1) راه کارهایی برای تایین مخارج یک ماه
پس از دریافت حقوق یک ماه خود ابتدا مواد غذایی مورد نیاز برای مصرف یک ماه را تهیه کنید سپس بخشی از پول تان را برای پیامد های پیش بینی نشده مثل مهمان و بیماری و ... کنار بگذارید. تمام قبوض اب، برق و ... را پرداخت کنید. پول باقیمانده را به تعداد روزهای مانده از ماه تقسیم کنید و سعی کنید. هر روز فقط مقدار پول مشخص شده برای آن روز را مصرف کنید.

حتی الامکان از اتوبوس برای رفت و آمد های خود استفاده کنید اما اگر مجبور بودید با تاکسی رفت و آمد کنید پول خردهای اضافه را خرج نکنید بلکه همیشه آن ها را در قلکی بریزید. در پایان سال پول زیادی از این کار پس انداز کرده اید.

کفش و لباس اضافه نخرید. از لوازم خود نگه داری کنید تا مجبور نشوید دوباره آن ها را خریداری کنید. هنگام خرید کیفیت را در اولویت قرار دهید نه کمیت را. اگر خیاطی بلد هستید، به جای خریدن لباس آن را بدوزید.

برای کادو دادن به دوستان و آشتایان خود، در امد خود را در نظر بگیرید و معیارتان کادو های دیگران نباشد. اگر قصد دارید به کسی هدیه ای بدهید اما قدرت خرید آن را ندارید از چند ماه قبل شروع به کنار گذاشتن پولی به این منظور کنید تا بتوانید به موقع هدیه مورد نظرتان را بخرید.

از ابتدای تولد فرزندانتان برای آن ها در بانک حساب باز کنید و هرگاه می توانید مقداری پول به حسابش بریزید تا وقتی بزرگ شد، بخشی از نیاز¬ هایش برطرف شود. به کودکان خود یاد بدهید که توقعات خود را بر حسب در آمد خانواده پایین بیاورند.

همیشه در همه چیز صرفه جویی کنید و این کار را به فرزندانتان نیز بیاموزید.

اگر نیازمند خرید وسیله ای هستید اما پول کافی ندارید می¬توانید به صورت اقساط آن را خریداری کنید. البته چند وسیله را با هم نخرید تا در پرداخت اقساط آن دوچار مشکل نشوید.

در فصل تابستان میوه های ارزان را بخرید و در فریزر نگهدارید تا در زمستان از آن¬ها استفاده کنید. مواد غذایی مثل ترشی، مربا، رب، آبغوره و آبلیمو را خودتان درست کنید چون بسیار به صرفه¬تر است.
در مصرف آب و برق و ... صرفه جویی کنید تا مجبور نباشید پول زیادی را صرف پرداخت قبوض کنید.

2) راه جلوگیری از ولخرجی:

اگر زیادی ولخرج هستید، هنگام رفتن به بازار به قدری با خود پول ببرید که تنها بتوانید اقلام مورد نیاز خود را بخرید و از خرید لوازم غیر ضرروری اجتناب کنید.

3) نحوه پس انداز:

برای پس انداز پول خود با آن طلا یا سکه بخرید تا ارزش پولتان حفظ شود. می¬توانید کم کم و در حد توان طلا بخرید تا وقتی به مقدار قابل توجه ای رسید، سرمایه خوبی داشته باشید.

بازدید : 197
سه شنبه 3 تير 1399 زمان : 8:53

نحوه شکستن نارگیل: برای شکستن نارگیل باید ابتدا الیاف اطراف آن را جدا کنید سپس قسمت چشم مانند روی نارگیل را پیدا کنید و آن را سوراخ کنید و شیره نارگیل را از آن خارج کنید. سپس نارگیل را در تابه ای قرار دهید و اجازه دهید به مدت سی تا شصت دقیقه بر روی حرارت 350 درجه بپزد. در پایان وقتی نارگیل سرد شد با اولین ضربه چکش به راحتی می شکند.

گرفتن آب میوه ها: همواره حواستان باشد که به قدر مصرفتان، آب میوه بگیرید زیرا مثلا آب هویج پس از مدتی تلخ و آب سیب پس از مدتی سیاهرنگ می شود.

اگر می خواهید در فصلی که یک میوه یافت نمی شود بتوانید از آب آن استفاده کنید، به هنگام فراوانی یک میوه، آب آن را گرفته و در قالب های یخ بریزید وقتی سفت شد تکه های آب میوه یخ را از قالب شان جدا کنید و در کیسه فریزری ریخته و فریز کنید تا هرگاه مایل بودید از آن ها استفاده کنید.

نحوه کندن پوست گردو سبز: اگر نمی خواهید حین پوست گرفتن گردو سبز، دستانتان سیاه شود می توانید پوست گردو را در ظرف پر از آبی بکنید. همچنین می توانید گردو ها را روی زمین پهن کنید و روی آ ن ها خاک یا ماسه بریزید. پس از پنج یا شش ماه می توانید به راحتی پوست گردو ها را جدا کنید.

نحوه سالم مغز کردن گردو: اگر نمی خواهید مغز گردو ها بشکنند باید گردو ها را در طول شب در آب نمک بخیسانید. سپس به آرامی بر آن ها ضربه بزنید تا مغز سالم آن ها از پوسته جدا شود.

نحوه تشخیص گریپ فورت خوب: از میزان ضخامت گریپ فروت می توان فهمید که آیا رسیده و آبدار است یا خیر. هر گریپ فروت پوست ضخیم تری داشته باشد نشان دهنده این است که آبدار تر است.


نحوه تشخیص طالبی رسیده: طالبی رسیده پوست زبری خواهد داشت.

نحوه تشخیص هندوانه رسیده: اگر با فشار دادن دو طرف هندوانه با دست، صدایی از آن شنیده شود، هندوانه رسیده است. راه دیگر این است که با انگشت تان به هندوانه ضربه بزنید، اگر صدای طبل مانندی شنیدید، هندوانه رسیده و آبدار است.

روشی برای رسیده شدن خرمالوی نارس: خرما لوهای نارس را در گوشه ای کنار هم بچینید تا رسیده و آبدار شوند.

روشی برای رسیده شدن هلوی نارس: برای اینکه هلو های نارس شما به سرعت رسیده شوند باید آن ها را در جعبه ای پوشیده از روزنامه بگذارید. در نتیجه گاز های متصاعدی که نمی توانند از جعبه خارج شوند هلو ها می رسند.

بازدید : 339
شنبه 17 خرداد 1399 زمان : 19:53

1) تمیز کردن پشت لوازم برقی مثل تلوزیون:

حتما می دانید که هر چه لوازم برقی مثل تلوزیون و یخچال بیشتر گرد و خاک بگیرند زودتر خراب و از کار افتاه می شوند. برای اینکه این قبیل لوازم دوام بیشتری داشته باشند برای گرد گیری از آن ها از جارو برقی استفاده کنید. هر دو هفته یک بار هوا یا قسمت مکش جارو برقی را جلوی این لوازم بگیری تا خاک شان گرفته شود.

2) تمیز کردن دیوار های نقاشی شده:

اگر دیوار هایتان رنگ روغنی است به هیچ وجه برای تمیز کردن آ نها از مواد شوینده استفاده نکنید چراکه با این کار رنگ دیوار ها می رود و در نتیجه زیبایی شان را از دست می دهند. تنها کافیست از پارچه و آب سرد برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید.

3) تمیز کردن اجاق گاز:

اگر اجاقذ گزتان با غذا یا شیر سرریز شده کثیف شده و تمیز کردن آن برایتان کار دشواری است کافیست کمی رب گوجه را روی لکه ها بمالید و تا صبح صبر کنید. سپس به کمک یک اسفنج نرم خیس و کمی صابون به راحتی گاز را پاک کنید.

4) تمیز کردن آباژور های کاغذی:

برای تمیز کردن این نوع آباژور ها نباید از اسفنج خیس یا مرطوب استفاده کنید بلکه باید هر روز آن ها را با پارچه ای خشک تمیز کنید. در صورتی که آباژور شما خیلی کثیف شده است قسمت کاغذی را از روی لامپ جدا کنید و با یک پاکن آن را تمیز کنید.

5) تمیز کردن آباژور های پلاستیکی:

پارچه ای را در محلول آب ولرم و صابون بزنید و روی آباژور بکشید سپس با پارچه خیسی آن را تمیز کرده و خشکش کنید.


6) تمیز کردن آباژور های مخملی:

این نوع آباژور را می توان به کمک یک فرچه یا جاروبرقی کاملا تمیز کرد.

7) تمیز کردن چرم:

چنانچه گرگیری چاره ساز نبود، مقداری آب و صابون درست کرده و با فرچه بر روی چرم بکشید. سپس با پارچه خشکش کنید پس از آن که کاملا خشک شد، به آن واکس بزنید و چربش کنید.

بازدید : 287
پنجشنبه 8 خرداد 1399 زمان : 10:53

1) تمیز کردن شیشه ها:

روشی مناسب و مقرون به صرفه برای پاک کردن شیشه ها این است که از محلول آب و سرکه (2 قاشق غذا خوری سرکه) به جای شیشه پاکن های آماده، استفاده کنید. برای تمیز کردن شیشه روزنامه یا دستمال، بسیار موثر است.






2) تمیز کردن لوازم چوبی:

استفاده از روغن چرخ روشی کاملا مناسب برای تمیز کردن لوازم چوبی مثل میز و کمد ها، می باشد. چند قطره روغن چرخ را بر روی دستمالی بریزید و لوازم چوبی را با آن پاک کنید. این کار باعث می شود این وسایل کاملا تمیز شوند و حتی کمتر گرد و خاک به خود بگیرند.

3) تمیز کردن سفره:

زمانی که سفره را پاکمی کنی آن را با قسمت های بزرگی تا کنید زیرا اگر به سفره تاهای کوچک بزنید کاملا چروک می شود.

4) تمیز کردن آجر اطراف شومینه:

چنانچه آجر های اطراف شومینه شما کثیف شده، چاره کار سرکه سفید است. قلمویی را درون سرکه بزنید و بر آجر ها بکشید و سپس با پارچه خشکی آن ها را تمیز کنید.

5) تمیز کردن پله ها:

حتما شما هم متوجه شده اید که وقتی پله های کثیف خانه تان را تمیز می کنید پس از خشک شدن، لکه های سفیدی بر روی آن ها ظاهر می شود. راه حل مناسب این است که از پارچه آغشته به گازوئیل برای تمیز کردن پله ها استفاده کنید.

6) تمیز کردن مخلوط کن:
روشی کاملا برای تمیز کردن مخلوط کن این است که در آن آب و کمی مایع ظرف شویی بریزید و سپس آن را روشن کنید. پس از چند دقیقه تمام مواد چسبیده به دیواره ها از آن جدا و مخلوط کن به خوبی تمیز می شود.

7) تمیز کردن اتو:

اتو را کاملا گرم کنید و سپس روی یک تکه پارچه ضبر و بدرد نخور بکشید تا تمیز شود. همچنین می توانید از سمباده برا تمیز کردن آن استفاده کنید.

بازدید : 235
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 زمان : 22:14

دیوار پوش ها نقش پس زمینه را در خانه شما دارند که اگر به درستی انتخاب شوند، فضایی جذاب و دلنشین در خانه تان ایجاد خواهند کرد. می توانید از این قبیل موارد برای پوشش دیوار ها استفاده کنید: کاغذ دیواری ها، رنگ های مختلف، انواع پارچه ها، آینه کاری، چوب و مرمر.

رنگ دیوار ها بسیار تاثیر گذار است. به عنوان مثال اگر قصد دارید مبلمان و اثاثیه منزلتان به چشم بیاید، کافی است دیوار ها رنگی ملایم داشته باشند. برای نیل به این هدف می توانید از رنگ های خنثی در کنار نور پردازی مناسب، استفاده کنید. اما چنانچه می خواهید توجه افراد به دیوار ها باشد نه چیدمان خانه، باید به رنگ های گرم و تند روی بیاورید.


اگر مایلید دکوراسیون خانه تان مدرن به نظر برسد بهتر است به سراغ رنگ های درخشان و پاستلی بروید. آینه کاری هم می تواند فضایی مدرن در خانه تان ایجاد کند البته رعایت اصل سادگی را فراموش نکنید.
چنانچه دوستار سبک های سنتی و کلاسیک هستید، استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار، گزینه مناسبی است. اما اگر خانه ای شلوغ و پر از اسباب و اثاثیه دارید، کاغذ دیواری طرح دار به شلوغی خانه می افزاید پس آن ها را فراموش کنید و به دنبال موارد دیگر از قبیل: مرمرکاری، پتينه کاری، شانه زنی و استن سيل باشید که برای طرح های کلاسیک مناسب اند.

اگر می خواهید فضای مورد نظرتان، راحت و کاربردی باشد، و یا به دنبال دیوار پوشی هستید که عایق صدا نیز باشد، بهترین انتخاب دیوار پوش های چوبی است که بسیار ساده و پر کاربرد اند.

در سال های اخیر، اکثر افراد به جای استفاده از کاغذ دیواری، رنگ و پتینه، به پوشش های الیافی روی آورده اند که از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع و بادوام هستند همچنین از دیگر ویژگی های خوب این نوع پوشش ها می توان کاربرد آسان و سریع، مناسب بودن برای انواع سطوح بدون نیاز به زیرسازی، پوشاننده معایب انواع سطوح و انعطاف پذیری آن ها نام برد. این نوع پوشش ها را می توان روی سطوح گچی، سیمانی و رنگ شده به راحتی به کار برد. همچنین وزن سبکی دارند و قابل ترمیم هستند. این پوشش ها بسیار مقاوم و بادوام اند و ده برابر عمر مفید رنگ ها، دوام می آورند. همچنین آلرژی زا نیستند و برای افرادی که به بوی رنگ حساس اند بسیار مناسب می باشند.

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 23
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 312
  • بازدید کلی : 2641
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه